Friday, October 21, 2016

Forex Trading Kursus Brisbane

Forex strategie 21 (Diegene 4 Indicators) Deur Gebruiker op 26 Mei 2009 - 22:17. Deur Nariman Ghanghro ek vyf is op soek na hierdie webwerf en het deur byna al die handel strategieë. Ek m net nuwe markte Forex en vroeër behandel met die tradisionele Equtiy mark vir 'n lang tyd. Op die oomblik is ek m besig met CFD (Kontrak vir verskil) mark waar ek koop en verkoop van die 1. Stock indekse (ASX in oggend, FTSE en DAX in die aand en DJIA gedurende laatnag-ure) 2. Commodities (hoofsaaklik Gold, Ru en Silwer ) 3. Forex (Net begin om te kyk na Forex Trading, te danke aan jou site) Ek ve n handel stelsel wat ek vyf wat gebruik word vir 'n lang tyd. Natuurlik, soos enige handel strategie, dit is nie die beste stelsel in die wêreld en het sy tekortkominge. Die groot tekortkoming Ek het gesien is die vals (en dalk te veel) seine gegenereer word wanneer die mark sywaarts verhandel. As iemand idees oor hoe om die strategie te verbeter dan sal dit baie welkom wees. Hier gaan die strategie: Tydraamwerk: 15 minute, 30 minute, 1 uur of 4 uur Aanwysers: 1. CCI (Bedryfs Channel Index) met verstek van 14 2. Stogastiese met verstek van 14, 2 3. Directional Beweging Index met verstek omgewing van 14 4. MACD met 8 en 40 as MA en 8 as Signal lyn GO lank as: 1. (CCI 0) en 2. (Stogastiese 50) en 3 (MACD 0 OF DI 0) GAAN KORT WANNEER: 1. (CCI - di en ADX histogram onder 0 di modus sein MACD histogram onder 0 modus hoof die Max Primer natuurlik gee nuwe handelaars die heel belangrikste vaardigheid wat hulle kan ontwikkel, die vermoë om die twee hoogste waarskynlikheid handel opstelling wat plaasvind vind en handel . feitlik daily. in meeste munt pare Dit gee jou die enigste heilige graal 'n handelaar moet -. Konsekwentheid Hierdie kursus en sy uitstekende mentors leer 'n robuuste, eenvoudige en winsgewende benadering tot handel en is 'n moet vir alle aspirant handelaars wat uiteindelik wil kry buite verloor of net selfs breek en begin om werklik vang gereeld pitte in die markte. Die MAX Primer is hoogs aanbeveel vir alle handelaars van alle vlakke. Groete, Alle, 04FEB2016 Deur die skryf van hierdie, ek nie beweer dat hy 'n bedrewe handelaar, maar eerder 'n work in progress wees. Ek het myself opleiding in 'n nuwe loopbaan as 'n forex handelaar sowat 8 jaar gelede, het ek by die Max Trading System vir opleiding / mentorskap oor 2 jaar gelede. Ek het tienduisende dollars spandeer op ander metodes / aanwysers / robotte / mentorskap tot dusver maar die beste geld wat ek belê het gekom toe ek ingeskryf met die MAX Trading System in hul Primer kursus (200 op daardie tydstip). Aanvanklik ontmoeting, ek voel dat die MAX personeel was manne van integriteit, maar ek was huiwerig om te waag baie om hulle te laat bewys dit. Gelukkig leer hulle hul stelsel in fases of stappe. Die eerste is hul Primer natuurlik. As gevolg van sy lae koste, het ek besluit om in te skryf. Hierdie besluit was die heel beste een wat ek gemaak het met betrekking tot my nuwe loopbaan, want dit bewys twee belangrike dinge vir my gesê: 1 Hulle het skiet reguit. In my opinie, moet MAX verwys na MAKSIMUM Integriteit, al is, in hul gedagtes, is dit nie. 2 Hulle reëlgebaseerde metodes werk, en werk besonder goed. Sedertdien het ek drie ander MAX kursusse gekoop, maar ongelukkige, ek het nie bestudeer en praktyk handel in die mate wat nodig is vir sukses was. Om suksesvol te wees, moet die student die werk van die bestudering van die beginsels en beoefening van die reëls in die mate waarin die onderbewussyn hulle aangeteken het as refleksaksies doen. Soos ons almal weet dat daar geen gratis middagete. As jy nie bereid is om die tyd en moeite om te leer en vaardig word in hierdie beroep te offer is, moet asseblief nie jouself en vir hulle 'n guns deur nie in te skryf. Die gefokus opleiding en praktiserende het 'n skakelaar aangeskakel in my gedagtes. Drie weke gelede het ek uiteindelik die punt bereik waar ek was bereid om te waag Amerikaanse dollars (weer) in 'n lewendige forex rekening (Ek het verhandel 4 ander aansienlike rekeninge af te onbruik aanvaarde mense vlakke (naby nul). As deel van my onderrig :) Maar die sielkundige aspekte wat die emosies wat verband hou met vrees vir die verlies te skep, uit vrees vir mis te loop, gierigheid, en oor-handel het baie moeilik om te gaan met my paar weke van onlangse forex ervaring: week 2: (die tweede week van 2016) Ek het 20 op my deposito in week 2 want ek het misluk om te volg wat ek geleer het en beoefen as gevolg van emosies. Ook, ek veel verhandel soos 'n gunslinger, skiet op enigiets wat beweeg, en die moord op my aandele in die proses. Week 3: Ek het terug die week 2 verliese plus 'n bykomende 19 gewin. Die enkele verloorkant dag van die week 2 was minder as 1 (weer, as gevolg van nie na aanleiding van die reëls). Week 4: My rekeningsaldo gedaal 5 (die gunslinger opgedaag het weer). Week 5: Met nog 'n dag om te gaan in week 5, die huidige week, my aandele is op 29 oor week 4. Tot dusver het ek een verloor week en 'n totaal van 5 verloor dae gehad en het begin om meer suksesvol te wees waak teen die gunslinger (oor handel, vrees en gierigheid). Ek het gewen en verloor 'n paar gevegte en is vooruit finansieel maar die uitkoms van die oorlog sal volgende jaar te bepaal omtrent sulke tyd :) My verloor dae lei meestal uit die handel op emosies, eerder as reëls, verby honderde wins-dollar in die proses. Die sielkundige aspekte het die groot probleem vir my. As ek kan oorkom hierdie pad vorentoe, sal Ek geniet 'n baie gladder aandele kurwe. Tot dusver is die kurwe is eerder woelig maar toon 'n mooi opwaartse neiging. En, nee, ek werk nie vir MAX en MAX personeel het nie my enige vergoeding vir wat ek hier geskryf het (onthou. MAX Maksimum Integriteit) gegee. As jy absoluut verbind en bereid is om die werk te doen, en jy besef dat dit jare kan neem, soos besig om vaardig in enige ander nuwe loopbaan onderneming, ek is vol vertroue in die aanbeveling van die MAX-Primer natuurlik vir jou as jou inskrywing vir-stap in leer die MAX handel metode. Gegewe gemiddelde intelligensie, sal dit werk vir jou as jy verbind is en die werk te doen. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Getuigskrifte Om 'n winsgewende forex handelaar kom nie t vereis dat jy om te sit in die voorkant van jou rekenaar die hele dag en nag. Jy kan 'n lewe te hê en steeds goed handel. Ek vyf is die handel die Forex mark voltyds vir 10 jaar. Ek ve ontwikkel 'n handel strategie wat konsekwent werk in alle valuta pare, al tydraamwerke en te alle tye van die dag, so daar is iets wat jy sal pas. Ek kan jou help as jy splinternuwe is om handel of as jy vyf is die handel vir 'n rukkie en vereis dat 'n suksesvolle strategie met die on-going ondersteuning van 'n voltydse handelaar. Die beste manier om te begin sou wees om die video hieronder sien en registreer vir een van my vrye handel webinars. Ek bied Forex afrigting, want ek wil om jou te red van die tyd en geld wat ek en soveel ander handelaars verloor probeer om uit te vind hoe om die markte handel te dryf. Ek ve gelewer my Forex afrigtingskursus by mense in meer as 52 lande regoor die wêreld Ek wil graag om jou te help om. Om te begin saam met my op 'n gratis webinar. Klik op hierdie groen knoppie nou gratis opleiding Webinars Ek hou weeklikse opleiding webinars vir nuwe handelaars en vir meer ervare handelaars. Klik op wat reg is vir jou. Van Dairy boer om forex handelaar


No comments:

Post a Comment