Friday, October 14, 2016

Forex Factory How To Register

Auslanco - GBP / JPY en GBP / USD (newstrade) geword Februarie 2007 Status: handel jou eie risiko 6628 Posts Vandag het ek besluit om te skryf oor my handel startegy. Culdnt uit te vind waar om te begin. Dit is nie maklik om iets wat my meer as 3 jaar geneem het om te leer summerize. Ek het besluit om my startegy verduidelik op reële mark scenario op hierdie draad. Daarvoor sal ek 'n GBP / JPY analise van die mark begin van elke sessie (Tokio, Londen, New York) gee. Ek kan verminder gee seine, want ek voel dat die meeste van die beginners volg die handel blindelings roep en hulle sal slaan dat die meeste imporatnt leerkurwe van hierdie paar. Hoop almal sal geniet hierdie draad en leer. Gelukkig Trading. Aangesluit Februarie 2007 Status: handel jou eie risiko 6628 Posts Baie dankie om te help ons nuwe handelaars. Ek het die hulp. U is welkom edkami. Ek sal probeer om almal soveel as wat ek kon geword Februarie 2007 Status help: handel jou eie risiko 6628 Posts Baie beter jy jou draad hier. jy is baie meer duidelik hier en geen verwarring meer oor wat jy alles oor. Sterkte vir jou in jou draad. Hi Tiki, ek weet daar was 'n verwarring verlede Vrydag oor GBP / USD tnewstrade oproep en dit was een van die hoofredes vir my om hierdie draad begin. Ek sien daarna uit om jou ervaring te hê wat op hierdie draad. Aangesluit Februarie 2007 Status: handel jou eie risiko 6628 Posts Ek is na aanleiding van die GBP / JPY draad regdeur die week en ek moes net registreer om te sê dankie vir jou raad. Ek het meer as 500pips vandeesweek as gevolg van jou. Ek hoop dat jy aanhou om te slaag op soveel kennis van die mark as moontlik (nie net inskrywings handel). Dis 'n groot Sizzzlar, sal ons doen dit weer: Ek sal 'n volledige analise van die mark van GBP / JPY die begin van elke sessie geword Junie gee 2007 Status: Hou my kop bo die wolke 814 Posts Hallo Auslanco goed dat jy jou eie draad begin. Ek is nou die bestudering van al die kaarte en boodskappe van verlede week. Probeer om te leer hoe jy die skerp afswaai raakgesien in GBP / JPY. Jou pogings definetely waardeer. Net wens die sal die huiswerk te doen en te leer hoe om handel te dryf effektief in plaas van probeer om handel te dryf sonder om te leer hoe om handel te dryf. Ons sien daarna uit om meer te leer van jou. Aangesluit Februarie 2007 Status: handel jou eie risiko 6628 Posts Hallo Auslanco goed dat jy jou eie draad begin. Ek is nou die bestudering van al die kaarte en boodskappe van verlede week. Probeer om te leer hoe jy die skerp afswaai raakgesien in GBP / JPY. Jou pogings definetely waardeer. Net wens die sal die huiswerk te doen en te leer hoe om handel te dryf effektief in plaas van probeer om handel te dryf sonder om te leer hoe om handel te dryf. Ons sien daarna uit om meer te leer van jou. Hi rustyy ,, Groot graag van jou hoor. hoop jy 'n goeie naweek gehad tot dusver. Ek hoop om julle hier te sien volgende week geword Maart 2007 Status: Canuck 62 Posts Groot idee begin van jou eie draad hier. Dit help weer die handhawing van die konsep van 'n gesonde Money Management - beide vir nuwe handelaars soos ek, en selfs om ervare handelaars. Ek nog altyd vas met GBP / USD, want dit isn t as vlugtige as GBP / JPY - trouens, vir die eerste bietjie terwyl ek besig was te bang om selfs handel dit egter soos jy sê, hoe meer aandag aan wat jy betaal om dit - goed dit gaan met net oor enige iets wat jy doen - hoe meer jy begin om te sien hoe dit optree. Op die oomblik is ek handel op 'n mini-rekening met FXCM - I m nog steeds 'n swak student so kan t meer bekostig Maar ek handel demo so goed en is voortdurend speel op my demo rekening. Soos die meeste mense hier ek sien uit daarna om jou aan die gang in jou handel styl - of dit nou, die breakouts jy genoem het, of selfs nuus handel. Dankie vir die geduld wat jy vyf hier getoon, dit is lekker om iemand met geen ego betrokke te sien, net probeer om ander te help. En ja, daar is 'n aantal mense op die forum met groot insig - ek hoop hulle plaas in jou draad sowel. VIND MAKELAARS Oor AllFXBrokers Webwerf Ons onsself wy om jou te voorsien met 'n omvattende ondersoek van die Forex Brokers wat in besigheid in vandag. In hierdie aspek, het ons ontwerp en bekendgestel ons webwerf, sodat ons kan jou help om die forex makelaar te kies vir jou aanlyn handel. Gegewe dat ons Forex Traders ook glo ons dat ons die meeste van jou behoeftes en vereistes van jou makelaar te verstaan. Om hierdie rede, ons streef daarna om soveel meer akkuraat en volledig inligting vir elke forex makelaar wat in ons webwerf gelys te stel. Afgesien van die gedetailleerde inligting oor elke forex makelaar, ons is deeglik bewus van jou behoeftes op die behoud van up to date met hul bevorderings en verskillende bonusse wat hulle bied. Die webwerf sal jy ook lei deur die bestaande promosies elke makelaar het so wanneer jy besluit om te gaan vir 'n nuwe lewe rekening met 'n nuwe makelaar wat jy kan seker maak dat jy ook sal baat gevind vir hul nuwe promosies. Die mark is baie mededingend en daar is 'n aantal van Forex makelaars wat pretty much dieselfde voorwaardes en bonusse kan hê. Indien u enige twyfel te kies tussen verskillende Makelaars het, het ons 'n unieke vergelyk funksie vir jou bekend gestel. Die funksie sal toelaat dat jy soveel Brokers jy wil vergelyk en jy kan selfs die velde wat jy wil die makelaars te vergelyk met kies. Dit is soos om die makelaars het gepraat en hulle gelei u deur al hul rekeninge en pakkette wat hulle het. Hierdie besonderhede is opgeneem in dieselfde bladsy tussen die verskillende Brokers sodat ons die keuse van jou forex makelaar kan so maklik as moontlik te maak. Ons is Forex-handelaars aan die einde van die dag en ons wil graag die meeste van ons tyd te konsentreer in ons handel besluite en nie op die keuse van 'n spesifieke makelaar. Dit sal uitgeskakel word wanneer jy gaan deur ons webwerf. Maandag 18 Julie 2016 Kopiereg 2016 deur AllFXBrokers, Alle regte voorbehou. Risiko Waarskuwing: Trading Forex, CFD's en ander afgeleide instrumente word beskou as 'n hoë risiko belegging en kan nie geskik vir almal wees. Ons bied nie beleggingsadvies en die bonusse of promosies aangebied deur makelaars gelys vir slegs vergelykende doeleindes. Lees asseblief ons Terme en voorwaardes en privaatheidsbeleid vir meer inligting, en NFA se Forex Beleggers Alert. Hierdie pos is vanaf 2011, maar vandag gepos het as gevolg van 'n hoë aanvraag. Vraag en aanbod sones verteenwoordig prys gebiede waar die geldeenheid paar gestop sy vooraf of afname in die verlede. Hierdie ommekeer punte is belangrik omdat hierdie gebiede die geldeenheid paar weer kan beïnvloed in die toekoms. As jy verstaan ​​waar die paar sukkel, kan jy jou handel daarvolgens aan te pas. Vraag en aanbod aanwyser toon die potensiële vraag en aanbod gebiede. Hoe om te handel met vraag en aanwyser Eis: koopsein: Wanneer die twee raak Lees Amerikaanse aandele uitgebrei om Vrydag te danke aan goeie April arbeidsmark data: Wanneer die paar vraag sone (blou gemerk zone) Sell sein raak. Werkloosheid getref 'n sewe-maande-laag, maak 5.4. Maar Nie-Farm betaalstate blyk te wees nie lekker Lees Amerikaanse voorrade gevorderde op Maandag as fabriek bestellings na 'n 0.1 daling in Februarie toegeneem 2,1 persent in Maart. Vervaardiging is verantwoordelik vir 12 persent van die Amerikaanse ekonomie, en 'n rebound Lees Amerikaanse aandele het gister ná die Federale Reserweraad in 'n verklaring na aanleiding van die twee-dag-beleid vergadering het nie uit die verhoging van rentekoerse op sy volgende vergadering in Junie. Lees verder Amerikaanse aandele inched hoër Dinsdag met S Lees Amerikaanse aandele geëindig laer op Maandag as beleggers gekonsolideer verlede week se winste en aangeneem versigtige houding voor Federale Open mark Komitee se tweedaagse vergadering. Die S Lees verder Op Vrydag die Amerikaanse dollar verswak en Amerikaanse aandele gegroei verder. Duursame goedere Bestellings redelik oortref voorspellings, stygende 4 (die maksimum groei sedert Julie verlede jaar). Beleggers glo dit maak Fed Lees Amerikaanse aandele het Maandag sessie laer, maar het geëindig met soliede winste as beleggers wed dat die Fed waarskynlik sal vertraag die rentekoersverhoging ná Vrydag se swak verslag maandelikse bane. Die Lees verder Daar is baie mense wat handel oorweeg in die forex mark soortgelyk aan dobbel. Dit mag waar vir beginners, maar wanneer jy mense wat handel gebruik as oorweeg om 'n Lees Een van die groot kenmerke van nadeel aanwysers is dat hulle dikwels sal verskyn langs die kant van ander nadeel aanwysers. Dit versterking deur ander gevestigde strategieë en forex aanwysers verdere dwing Lees verder Die doji is 'n algemene en eenvoudige tipe kandelaar patroon wat dikwels op forex of enige kandelaar grafiek gesien. Dit handel strategie staan ​​bekend as die Continue reading Uiteindelik tendens aanwysers help verminder risiko, maar om 'n handelaar die redes vir die gebruik tendens aanwysers is oor die algemeen te versterk aannames te vermy valse seine voorspel nuwe tendense hierdie vinnige artikel Continue reading Is dit net ek of is dit net pret probeer om uit nuwe forex robots en aanwysers hierdie artikel is 'n vinnige gids oor hoe ek persoonlik het gevind dat die proses Continue reading Ek het onlangs afgekom op 'n gratis hulpbron, terwyl op soek na op hierdie blog gas plakkate. Die skrywer is 'n vrugbare skrywer van baie forex gesag webwerwe en geskryf het hierdie lees Groen Vuur Strategie voort is gebaseer op vyf aanwysers: Heiken Ashi Smoothed1lime MA in kleur wAppliedPrice tyd om volgende bar TrendLord en Woodie CCI Adv.1.0 Daar is ook sjabloon ingesluit Wanneer julle almal aanwysers installeer en Continue reading Hierdie aanwyser is van plan om jou te help om een ​​van die mees gewilde handel pattens vind. Al wat jy hoef te doen is om aanwyser sleep op grafiek en kyk paar Lees As jy ooit wil besigheid, webwerf, inligting of forum in finansiële of forex nis begin jy sal 'n groot domein naam nodig. ForexDN is domein naam markplek waar jy n paar dae gelede lees Harmoniese Patroon gaan jou help om die mees gewilde patrone soos Gartley, Butterfly spoor, ABCD patrone sowel as die meer algemene Kop en skouers, Driehoeke, vlae, ens Lees verder gaan ons voort besluit om ons Facebook-blad te verander. Dit Voortgaan om te lees Fibonacci soos handel metode is werklik 'n groot een, hierdie aanwyser is redelik standaard Fibonacci aanwyser met 'n spesiale funksie. Hierdie een sal trek / merk hoë en lae kers (diegene kerse Continue reading Volg eenvoudige reëls ten einde beter handelaar geword: 1. As jy kan nie Lees net Lede


No comments:

Post a Comment