Wednesday, September 21, 2016

Forex Basket Trading System

Basket handel mandjie handel behels die plasing van bestellings met mekaar, wat 'n verskeidenheid van die munt pare. Basket handel is ontwerp om die doel te bereik mandjie handel is ontwerp om die doel te bereik te bereik en hierdie tegniek word dikwels gebruik deur outomatiese handelaars, verskansingsfondse en groot institusionele beleggers wat 'n baie kapitaal te belê. Klein beleggers gebruik mandjie wat handel dryf as 'n manier van risikovermindering. Nog 'n belangrike voordeel is dat mandjie handel kan beleggers en handelaars meer doeltreffend te bestuur hul besigheid. Baie handelaars skep mandjie handel met behulp van heining of onafhanklike geldeenhede om risiko te verminder. Verskansing doel is wanneer daar saam verhandel vir 'n lang en kort munt pare. Baie lande, waaronder die VSA, 'n verbod wat. Vir die oplossing van hierdie probleem kan word die stelsel van gekorreleer geldeenheid. Die korrelasie definieer die verandering van die verhouding tussen twee geldeenhede in 'n gegewe tydperk. 'N positiewe waarde beteken dat twee geldeenhede beweeg in 'n soortgelyke rigting, terwyl negatiewe waarde beteken dat hul beweging Appart. Een van die voordele van mandjie handel is dat dit kan beleggers en handelaars meer doeltreffend te bestuur hul besigheid. 'N eenvoudige strategie van mandjie handel spring slots tegniek, waarvan die oorsprong is soos volg. Mandjie bestaan ​​uit twee stelle (bv. Vyf pare elk geval) gekorreleer geldeenheid pare, sodat twee stelle is ten volle veilig. Op die demo rekening, die eerste stel ambagte op die lang (koop) handel en die ander op kort (verkoop) handel. Toe die mandjie so lyk: die mees winsgewende geldeenheid paar is op die top. Na 'n paar dae, moet al lank handel oor die eerste vyf plekke wees terwyl kort beurs in die laaste vyf of andersom. Die doel is om te wag totdat een van die onderste vyf spronge in die eerste helfte. Hierdie paar is dan verhandel in sy oorspronklike rigting met die werklike rekening. Die gewone praktyk is, dat die handelaar sluit handel wanneer demo rekening opbrengste op onderste helfte van die wins limiet. Basket Trading 16 In hierdie post ek sal skep 'n dollar-gebaseerde mandjie van geldeenhede en handel hulle op grond van die sterkte / swakheid van 'n soort van dollar-indeks. Sommige van die konsepte hier is verwant aan die twee vorige poste beskryf kinders: geldeenheid krag / swakheid en geldeenhede korrelasies. Dit mandjie handel strategie is 'n spesifieke toepassing daarvan. Ons mandjie bestaan ​​uit 7 pare, die 7 groot geldeenhede teenoor die dollar: 1. AUDUSD (AUD vs dollar) 2. USDCAD (CAD vs dollar) 3. USDCHF (CHF vs dollar) 4. EURUSD (euro vs dollar) 5. GBPUSD (GBP vs dollar) 6. USDJPY (JPY vs dollar) 7. NZDUSD (NZD vs dollar) (8 GOLD opsioneel en kan dit te riskant wees om dit toe te voeg tot die mandjie) die rede waarom ek 'n keuse die dollar as die basis geldeenheid van my mandjie is, want dit is geneig om negatief gekorreleer met die meeste van die geldeenhede wat deel is van die mandjie. En ook omdat die bod-vra versprei van dollar-gebaseerde pare is kleiner. Ons moet dit in ag neem as elke keer as ons maak 'n ons in 7 ambagte terselfdertyd dus 7 versprei (en moontlik kommissies) betaal moet word. Om mee te begin moet ons die krag / swakheid van elk van die 7 pare te evalueer. Om dit te doen wat ons 'n ossillator kan gebruik ten einde 'n genormaliseerde waarde vir elk van die pare het. Laat ons sê wat ons gebruik die RSI, bereken ons die waarde daarvan vir elkeen van die pare. Vir die USDxxx pare sal ons die omgekeerde waarde (100-RSI) gebruik. Byvoorbeeld: as ons 'n RSI waarde van 70 vir USDCHF, sal ons telling 30 (100-70). Dit is omdat ons wil hê dat die swakheid / krag van CHF vs dollar (en nie USD vs CHF) te bereken. Sodra ons het al ons 7 tellings bereken ons die gemiddelde en ons sal dit gebruik om die dollar telling bereken nie deur dit te doen die omgekeerde daarvan (100-gemiddeld van totale ooreisingsbeserings). Die moeilikste deel is gedoen. Nou is dit is maklik: as ons 'n dollar telling bo 50 (medium telling in die geval van ossillators wat wissel van 0 tot 100) beteken dit dat ons 'n lomp dollar. Omgekeerd, 'n dollar telling onder 50 beteken 'n lomp dollar. Op grond van dit, handel ons mandjie. In die geval van 'n lomp dollar (USD telling bo 50) gaan ons: KORT. AUDUSD, EURUSD, GBPUSD en NZDUSD lank. USDCAD, USDCHF en USDJPY In die geval van 'n lomp dollar (USD telling onder 50) doen ons die teenoorgestelde, so ons gaan: lank. AUDUSD, EURUSD, GBPUSD en NZDUSD KORT. USDCAD, USDCHF en USDJPY Aandag te gee aan die lot grootte wat jy sal gebruik vir elke handel as in die werklikheid wat jy het om te kyk na die totaal van baie groottes van al die 7 ambagte. Soos gewoonlik geskep ek 'n aanduiding berekening alles wat jy nodig het om dit met die hand te handel, gee jy kennisgewings wanneer die USDs telling kruise die middellyn. Die aanwyser wys jou hoofsaaklik die dollar telling en 'n lyn vir elk van die 7 pare tellings. Die PaniereFX Indicators stel is beskikbaar hier: pimpmyea / panierefx Dankie by die laaste maande het ek ontwikkel 4 handel stelsels (met verwante aanwysers en EAS) gebaseer op geldeenhede krag en korrelasie en ek is waarom ek besluit het om hulle beskikbaar te stel. Want ek weet dat hulle regtig werk. Almal van hulle. Twee van die strategieë is gebaseer op mandjie handel. Een daarvan is byna dieselfde hier beskryf (met 'n bietjie geld bestuur ti verbeter vertonings). Net geduldig en alles sal beskikbaar wees in die webwerf wat ek een keer gespeel met so geldeenheid krag aanwyser wees. Daar is 'n beskikbare genoem xMeter en daar is 'n mandjie handel EA (met dieselfde naam) rond. Die logika wat in hierdie EA is anders. Dit sal óf die handel in die geldeenheid tendens of op ommekeer. So as USD sterkte bou teen euro sal EURUSD verkoop. In die geval van die krag verskil tussen euro en dollar te hoog is, kan jy 'n krag ommekeer handel. Dit is 'n martingale EA sodat jy geneig om jou rekening vroeër of later blaas is. Basket handel beteken dat jy meer handel. Oor die geldeenheid krag / swakheid aanwyser jy kan handel op verskillende maniere. Een manier is om die e handel waarom dit voeg posisies). Om dié probleme op te los Ek gekodeer 3 aanwysers: een is die kraglyn wat jy die krag / swakheid van elke munt, die tweede wys jou die korrelasie tussen hulle wat my filter vir die invoer van 'n handelsmerk wat gebaseer is op die inskrywing sein kom uit die kraglyn aanwyser . Die derde is 'n aanduiding dat jy vertel hoeveel jy moet handel en hoe om jou ambagte besed op die verspreiding tussen die twee powelines pas. So jy skaal in (voeg posisies) wanneer die verspreiding verbreed sodat jy poste te voeg om te wen kinders (pyramiding) en begin die vermindering van poste wat winste (skaal uit) wanneer die verspreiding verlaag. Maar meer oor dit in die volgende baie min dae Is dit hoe jy besig is torwards die EA skaal in en uit Ook wanneer die gebruik van die mandjie stratigy doen jy vind dat jou sussess koers verhoog ek eksperimenteer met behulp van 'n soortgelyke Approach as jy beskryf handel Manuel en het ek hou van dit baie, wanneer jy aan die wenkant kon jy regtig maak mooi winste. Die probleem wat ek het is ek didn s of hoe kan jy bepaal tussen stop verlies en neem wins te maak. Jammer oor al die vrae, maar dit is besig om te lyk soos wat ek is op soek na en ek kry dancey. PIP Op Todd Die skaal in skaal uit kan jy vals kruise om die 0 lyn filter op twee maniere: eers deur nie aangaan totdat die waarde is sterk genoeg, tweede deur 'geleidelik so op die eerste jy t gebruik veel sleep. Eintlik verkies ek volgens skaal uit die bank 'n paar winste as ek sien 'n verlaging van die waardes van die aanwysers. wow ek lees oor mandjie beurs in forexfactory iewers heen en ek hou van die logika agter dit, maar ek het nog nooit om dit toe te pas. Is opgewonde om te probeer om jou wyser as dit is beslis die inskrywing kriteria te vereenvoudig. Wat jy sal sien in die komende weke is 'n stel aanwysers vir die handleiding handel. Elke stel is 'n soort van handel stelsel self. Ek gekodeerde die EAS (in werklikheid is hulle vir Multicharts en net begin porting om MT4) net om strategieë backtest en sien of hulle werklik werk as ek verwag. Ek t gou. Eintlik dink ek dat die gebruik van die aanwysers saam met 'n paar script om ambagte te bestuur is die beste oplossing as vir elke strategie is dit 'n brein vereis werk regtig winsgewend te wees. Ek is 'n proses wat geduld en kennis vereis. Wat ek wel kan doen is om te gee wat jy die beste gereedskap Ek ontwikkel en te gebruik verduidelik as in diepte as moontlik hoe om dit te gebruik. Die maak van 'n strategie outomatiese of semi-outomatiese kom eers nadat jy diep verstaan ​​nie. Ek gewen het sal in staat wees om nuwe maniere om my aanwysers gebruik om jou handel op sy beste pas te vind. Dankie vir jou belangstelling Todd. Wat ek m sê nie vir jou persoonlik, maar vir al die mense wat belangstel in my aanwysers en strategieë. Andrea Dankie vir alles wat jy doen. Ek kan byvoeg dat sommige script sal lekker wees om jou te help bestuur 'n mandjie. Dit is 'n kwessie wat ek gehad het in die verlede toe Tring multi ambagte van multiable pare oop op dieselfde tyd te hê. Jy het om te kyk soos 'n valk en dit het saam tyd te bestuur. Tog is die winste was daar as jy enofe tyd om al anilize het. Maar wat ek verstaan ​​jou aanwysers sal baie help met dit. Ek hou ook hoe jy die ambagte wat jy vir ons gewys op 'n minuut grafiek geplaas. Way cool. Kan hardley wag totdat ek kan speel. Jy maak dat dit lyk soos 'n kind se speel. PIP Op Todd Dankie vir jou Todd. In werklikheid is dit hang alles af van die tydperk wat jy besluit om te gebruik vir jou handel. Vir die mandjie handel ek stel voor jy nie om te gaan onder die 1 uur tydperk. Beter as jy gaan selfs op hoër tydraamwerke soos die 4H of Daily. Op dié manier die inskrywing seine gewen t wees dat gereelde en werk op 'n daaglikse tydraamwerk jy selfs net kan wy 5 minute per dag om dit te bestuur. Dieselfde ding in werklikheid geld vir al die strategieë. Hulle kan werk op elke tydperk, maar afhangende van die tyd wat jy vir handel en op jou handel proses wat jy kan selfs probeer om die 1M tydperk (of lae tydperk in die algemeen) handel. Soms is dit. Die wag is amper verby Hi Andrea Dit lyk interesting. Do jy doen die omgekeerde waarde berekening (100 RSI) slegs op die USD / CAD USD / CHF en die dollar / JPY of op al die ander 4 pare dws: AUD / usd - GBP / USD-euro / dollar-NZD / USD bv USD / CAD RSI toon sê 33, (ek neem aan dit is 100-33 67) / en die AUD / USD toon RSI 60, is dit 100-60 40 of is dit 60 Vriendelike groete Wayne die calc gemaak vir al 7 die pare. Die dollar telling is gemaak van hul gemiddelde. Ek het na die dollar krag te bereken sodat vir xxxUSD pare jy het 100-RSI, vir USDxxx pare jy die RSI neem. Die gemiddelde van die 7 waardes gee jou die dollar telling. Baie maklik Post navigasie HH T101 Basket Trading System geword Maart 2012 Status: Lid 1205 Posts In die eerste plek te danke aan al die soort persone wat help sonder selfsug, en te danke aan forexfactory span wat ons verskaf 'n uitstekende platform om al die lede saam te leer en bespreking forex / voorraad / ens. van mekaar, en nou forexfactory gereedskap is uitstekend. Ek het geleer uit forexfactory en ek gee terug na forexfactory omdat ek daaruit leer. HH T101 Basket Trading System In die eerste plek is dit nie 'n nuwe forex stelsel, dit is nie 'n geld maak masjien, dit is nie 'n jackpot. almal moet weet, beide stelsels is die prys aksie stelsel en enigiemand kan soek en leer, is basiese kennis wat nodig is om hierdie stelsel te verstaan. Ek sal alle nodige aanwysers en die nodige inligting in my volgende post. Een belangrike ding wat my Engels is so so, asseblief saam met my. 1 Basket (20 pare) Verkoop pare 1GBPCHF 2EURGBP 3USDJPY 4AUDJPY 5GBPUSD 6EURAUD 7NZDCAD 8GBPJPY 9EURCHF 10AUDCAD Koop pare 1AUDCHF 2GBPCAD 3EURUSD 4NZDJPY 5EURCAD 6GBPNZD 7NZDCHF 8CHFJPY 9USDCHF 10EURJPY 2 Basket 14 met CAD pare (Original toets deur Julius) Verkoop pare 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF Koop pare 1. CADJPY 2. AUDUSD 3. USDJPY 4. EURUSD 5. EURCHF 6. GBPJPY 7. USDCAD 3de Basket 14 met NZD pare (Original toets deur Julius) verkoop pare: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Koop pare: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY updated on 2013/09/28 nog mandjies. Kies soos per jou MAKELAAR pare OF AS jou behoeftes. TANS Ek hardloop almal te groepeer in pare en Breek pare WAT ander strategie AS mandjie. Maar al mandjies is perfek werk nie. Let op: sommige mandjies hoër verspreiding, kies soos per jou nodig het. HH T101 AUD mandjie, HH T101 CAD mandjie, HH T101 JPY mandjie, HH T101 CHF mandjie, HH T101 dollar mandjie, HH T101 euro mandjie, HH T101 GBP BASKET Aangeheg Images (Klik om te vergroot)


No comments:

Post a Comment